äntligen!

äntligen var solen här!! det har varit över 23 grader hela dagen! så jävla skönt!! och jag tycker faktiskt att jag har utnjutjat dagen väl, jag har först solat en bra stund sen gick jag från mitt hus till liljeholmen och över en bro till söder och sen tillbaka igen, ca 5km dit och 5km hem. det var super skönt, hoppas att man har fått lite färg :D
nu sitter jag och äter lite påskgodis (där förlorade jag alla killometrarna XD ) och har precis sett klart en film: The forbidden kingdom . riktigt bra! som ni vet älskar jag ju alla kinesiska filmer med kungfu grejer och såklart den underbara Jackie Chan! <3



hoppas också att ni har blivit varma utav vårsolen och att det kommer en likadan imorrn!
kram<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Namn ♥:
Kom ihåg mig?

♥ din söta blogg ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0