Och så blev det med det...

Hej allesammans! idag har det  varit en helt underbar dag! solen har varit famme hela dagen och inte ett enda moln!? jag gick upp extra tidigt för att njuta utav den (kl nio) och har suttit enda sedan dess till kl tre - då solen inte ger lika mycket längre (fast jag tog ju förstås en lunch paus men åt ute endå XD ). men direkt när jag kom in igen kände jag att jag hade ont i huvudet...jag har nu fått solsting..!? lite typiskt men det kommer självklart inte att hindra mig från att sola om solen är här imorrn med!!
har tittat på en film för att vila och kanske "lindra/dämpa eller rättare sagt glömma" smärtan en stund: Benjamin Button.
den filmen var faktiskt bra, lite seg men det var ju trotts allt en kärlekshistoria!



ha en fortsatt varm dag!!  /pussar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Namn ♥:
Kom ihåg mig?

♥ din söta blogg ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0