What!?

hallå allesammans! idag har det varit en bra men en jobbig dag... för det första skulle jag möta emmi ( som vi brukar ) men jag kom försent ( som jag brukar XD ) men då hade jag ju sprungit till henne och precis när jag kommer fram till henne kom jag ju på att jag hade glömt min gympa-påse!? såå...vi fick springa tillbaka enda hem till mig och ta den för att sen springa vidare till skolan (för nu var vi nära på att bli försenade..), men gissa vad, när vi väl är i skolan och vi ska börja byta om upptäcker jag att det inte enns låg några gympakläder där i!!?! What!? hur korkad kan man va..?XD det låg bara en handduk där.. vi som hade kämpat med att hämta den... men men det var bara bra för att det var Lisa lektionen idag och hon körde styrka, så på så sett var det bra att jag missade just denna gång XD alla andra i klassen var shit trötta efteråt för lektionen var så himla jobbig (styrkemässigt) och emmi orkade inte enns lyfta pennan på nästa lektion där efter? :S :P hehe! men jag är pigg XD



pussar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Namn ♥:
Kom ihåg mig?

♥ din söta blogg ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0