test

Jag föddes: I stockholm, söder
Jag heter: louise anna marie attevall
Hur gammal är du? 15, snart 16
När fyller du år? 17 mars
Tycker du om någon just nu? Mm
Jag samlar på: glada minnen
Gröna eller röda äppeln: inga, blää
Vem ringer du när du är arg/ledsen?: Lisa
Gillar du golf? Haha ne, jag suger
Vilken tid gick du upp idag? Vaknade Vid tio men gick upp halv tolv...
Har du sovit i din egna säng inatt? Aa
Har du sovit ensam inatt? Aa
Har du strumpor på dig nu? nepp
Hur svarar du i telefon? Hallå, eller Hej det är Louise
Vad ska du göra ikväll? Kolla på film, I guess
Vad ska du göra imorgon? Inget planerat ännu
Vart vill du bo när du blir stor? Inne i stan eller utomlands!
Är det okej att gråta? Bara om man gråter av lycka
När grät du senast? Eh...hm..
Vilken årstid tycker du bäst om? Vintern eller våren eller sommarn eller hösten XD
Vad skulle du göra om du vann en miljon?: Typ svimma (?)
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Ne
Vill du gifta dig? självklart
Vill du ha barn? jaaah
Solar du ofta? På sommaren ja, annars nej
Är du bra på att laga mat? Haha aa... tror jag..
Vilken är din favoritglass? Hemgjord vaniljglass
Tror du på ett liv efter döden? Nja
Bor dina föräldrar tillsammans? Nepp L
Är du morgon eller kvällsmänniska? Kvälls!
Vilken ögonfärg har du? isblåa
Vilka hårfärger har du haft? Jättemörkbrun, och mörkblond med ljusa slingor, vanlig brun färg, väldigt ljusblondt... och kastanje färgat.
Har du någon gång gråtit dig till sömns? Aah..
Är du beroende av något? Såklart
Senaste låt du hörde? Ayumi hamasaki - M
Vad gör du på helgerna? Olika
Brukar du bädda sängen? Jadå
Har du kysst någon under den senaste veckan? nej
Vad var det senaste du sa? ' Tack för maten' XD
Vem kramande du senast? Lisa
Saknar du någon nu? ja.
Vem ringde du senast? Lisa
Var du glad igår? JA!
Sminkar du dig? Absolut
Känner du dig värdelös? Ibland kanske..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Namn ♥:
Kom ihåg mig?

♥ din söta blogg ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0