En Till Tjejkväll..!<3

igår klockan fyra gick jag och lisa hem till emelie, hon hade FF..! så vi hade lite kul, haha.
vi hade lagat mat (eller det var faktiskt Emelie som hade lagat...XD), men det var iallafall jätteGott! det var typ en Wook men ris och med min favorit Soja!<3
efter maten pratade vi lite och sen satte vi oss vid datan och flummade lite..XD. sen tittade vi på en film; 'A boy/Girl thing'. det var bra, men det är nästan precis lika dan som 'freaky freiday' och några andra som jag inte kommer ihåg namnen på, sen såg vi Twilight igen, vi var bara tvugna... den är ju sååå bra!!<3
och efter den filmen började klockan närma sig tre, så därför satte vi  igång att bedda sängen (vi skulle oxå sova över hos emmi), sen busringde vi lite och tittade på tv, somnade först vi halv sex på morgonen....
men jag sov iallafall gott och länge, vaknade först vid två...opps XD

               
  
 jag tror att lisa dansar XD                      här är lisa med en av emmis fåglar.

            
  lisas fina rumpa!!                                             här dansar lisa ennu mer...
    
 lisa och emmi<3                                       och här springer dem imot varandra?!
   
                jag och lisa bråttas och jag äger henne!! haha
  
                      mina två älsklingar, lisa och emelie!! <3
   
     lisa och emelie<3                                 och här i egen hög person: Emelie!
                            
                     och så här är lisa på morgonen (klockan tre..)

ja, detta var den kvällen, jätte skoj, hoppas ni också hade det!
kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Namn ♥:
Kom ihåg mig?

♥ din söta blogg ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0