Min Jul!

det kanske är bra om jag berättar lite om min jul.
eftersom jag har skilda föräldrar så hade jag två jular (det är typ det ända som är bra men skilda föräldrar...), det var jätte trevligt, fick mycket fint! Min favorit julklapp var en samsung Karmera, och en KinaBok.
kameran är svart, men jag ville egentligen ha en guldig men svart var mitt andra alternativ, så det gjorde inget. det har 10.2 megapixel och 6.2 zoom, det är ganska bra, jag är nöjd :)
detta fick jag hemma hos min pappa.
* en mössa + vantar.
* ett kina överkast.
* ett par tofflor.
* alla SAW filmerna.
* hårinpackning.
* en massa pennor.
* ett SIMS spel.
* en kofta.
* en t-shirt.
* en tröja.
* ett linne.
* ett par örhängen.
*ett halsband.
* ett till halsband.
* lite spännen.
* ritblock.
* ritpapper
* pyjamas byxor.
* två bh:ar.
* med tre machande stringtrosor.
* nagelkitt.
* en massa komihåg lappar (har ett väldigt dåligt minne).
* tre trosor.
* fotoram.
* fotoalbum.
* en klänning.
* presentkort på GinaTricot (250:-)
* presentkort på H&M (200:-)
* presentkort på H&M igen (500:-)
* min kamera
* och min kina bok.
+ det jag fick hemma hos mamma men det orkar jag inte skriva...
detta är en tröja jag fick.

det här är linnet jag fick som är från Gina.

detta är klänningen jag fick.

detta är min älskade Kina Bok.

och detta är mina bh:ar och trosor :D

kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Namn ♥:
Kom ihåg mig?

♥ din söta blogg ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0