Super!

det hände inte direkt något speciellt idag men det var en grej som jag blev väldigt glad över, Jag fick en gratis Biobiljett!!?
det var så att rektorn kom upp till våran klass (för att vi är bäst) och ville att fyra personer skulle följa med honom och göra lite 'arbete' och skulle få en biobiljett som belöning, YES, och när han sa det ville ju såklart alla följa honom så våran lärare Janne valde själv fyra elever som skulle gå, och han valde mig..!!?!! <3 jag tror för att jag är Hammarbyare!! haha<3
vårat arbete var att sortera papper och stoppa in ett antal i ett kuvert och vika det sedan fint, det var över ett tusen brev och ennu mer papper... han sa att arbetet skulle ta iallafall mer än en timma så vi var förberädda på att vi skulle missa svenskan och gympan men det tog typ bara en kvart för oss så vi tog våra biljetter och gick hem, fast det var halva svenskan kvar och hela gympan...hihi, men det fick vi..!
så jag kom hem Väldigt tidigt och har hunnit titta på lite filmer:

 
denna film är bara så Gullig! och Chad Mickael murray är bara Såååå het!!<3

 ja, den var väll bra, men jag har sett bättre...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Namn ♥:
Kom ihåg mig?

♥ din söta blogg ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0