Hihi ^.^

hihi, idag har det varit nästan lika soligt som igår!! vilket är Riktigt varmt!! XD <33
vi hade musik"redovisning" idag med... viket gick ganska bra (får vi hoppas XD), det kämdes ganska bra iallafall >.<
och sen...... inget mer hände typ i skolan.... X__x
MEN efter skolan så drog jag och emmi (<33) till Slussen och skulle shoppa lite presenter till lisa (-som snart fyller år <333), emmi hittade lite fina saker som jag tror att lisa kommer att gilla XD själv så har jag redan köpt presenterna *stålt* XD hihi
hittade lite fint till mig själv också, hihi <333 men orkar inte ta kort på det >.<, hoppas det inte gör något..? ^.^

senare nu när jag kom hem har jag bara lyssnat på J-Rock!!!!<33333333 LUV IT <33 har saknat det hela dagen !!! fråga emmi bara, hon kanske blev lite irriterad..? XD HAHAHA <33
                                                              
menmen, nu ska jag lyssna mer ^*^ och sedan se Desperat Housewife (eller hur det nu fan stavas!! XD)
pussar<33




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Namn ♥:
Kom ihåg mig?

♥ din söta blogg ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0