Japp!<3

idag har jag varit hemma från skolan för att jag inte mådde så bra, jag hade någon konstig magsjuka tror jag... jag hade jätte ont i torsdags och onsdags, kunde knappt sova alls och var helt matt.... det var inte roliga nätter och halsen var inte heller så värst skoj... så jag var hemme idag- för att jag inte hade mått så bra och för att vila upp mig ;)
men jag lyckades ganska bra, jag blev ganska pigg mot sju tiden (kanske för att jag tog en massa iprem... >.< men men) vilket var bra för jag hade bestämt att gå på Rix FN festival idag !! <3 yay :3
det gick ganska bra men jag var nog lite trött och osocial endå... men jag hade skoj ^^

 (diggar min skräddar tumme... XD hehe)

puss<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Namn ♥:
Kom ihåg mig?

♥ din söta blogg ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0