Lördag

och då var det Lördag vilket kändes som igår (som om det var Söndag) och  det var nice >.<
jag hade en trevlig lördag, jag var med familjen igen och shoppade med Matilda och med hennes mamma.

vi möttes i stan (T-Centalen) kl två och började shoppa redan då, vi hittade först inget men efter några timmar hittade jag en Balklänning till Niornas Bal nu till våren, den hittade jag i MQ, och den är vit, söt, kort och väldigt vacker! den var inte så dyr heller vilket också var bra ;)

sen gick vi och tog en glass vid Slussen och njöt utav solen.

sen gick vi vidare för att ta något att dricka och sen skulle vi leta en bra resturang i Gamlastan för att äta middag och gissa hur långt vi tillsist hade gått ...... enda från T-centalen till Gullmarsplan...!?!?! det är långt!!!  :O

men det var skönt för det var sååå fint väder! <33

när vi kom hem tittade jag på Robbinson :D det var shit bra!!
och sen gick jag hem till Emmi med lisa igen och hade det trevligt :3 hihi <33

hoppas ni hade en solig "söndag" ! <33
kram<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Namn ♥:
Kom ihåg mig?

♥ din söta blogg ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0