Valborg

japp, då var valborg över...
jag var först med min familj och åt middag, vi fick gäster, mammas schef och hennes dotter som var ett år yngre än mig, hon hette Matilda och var jätte trevlig :)
 senare när vi hade ätit klart gick jag occh Matilda ut och mötte upp mina kompisar, Lisa, Emeli, Natha, Fredrik, Fredrik och Armin. vi var först vid brasan men det var knappt någon kvar -den hade redan typ slocknat...- och sen gick vi till en godis affär och köpte lite och pratade lite utanför, efter ett tag gick vi vidare till fotbollsplanen i Lidseberg (ej nöjesfälltet i Göteborg XD) och drack lite och hade skoj :D
sen gick vi hem och Matilda åkte hem, jag hade det roligt på valborg!!
hoppas ni också hade det!!


kramar<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Namn ♥:
Kom ihåg mig?

♥ din söta blogg ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0