första FamiljeDagen!

idag hade vi typ den första riktiga familjedagen, eftersom dem gifte sig igår! ^^
det var nice men först ska jag nog skriva lite om hur det var igår istället XD
jag var inte så nervös innan (som jag skrev) men precis innan, - när vi började bli klara och det bara var någon halvtima innan dem skulle gifa sig, då fick jag ju nästan panik XD elr inte panik direkt men riktigt nervös iaf!! O.o
men det gick jätte bra!! det var super fin <3<3 jag gjorde bort mig lite med.... när man ska gå in till alltaret (då alla glor på en)-(eftersom vi gick FRAMFÖR brudparet) så klev jag snett!!!!!!? hur.... ja, jag har ingen anning!! men hoppas att ingen la märke till det... X_____x
jag sa ju att jag skulle lägga upp några bilder, men jag tog tyvärr inga bilder..... det gjorde en speciell fotograf, så dem bilderna får vi snart, och då kan jag lägga upp dem! ;D men jag informerar er innan, oki? >.<

ehmm.... men tillbaka till idag. vad vi gjorde som första dag..? vi hade skoj, hjälpte till att städa i festlokalen (vilket jag lätt skulle ha kunnat skippa XD) och åt på resturang <3 och nu ikväll ska vi ha en RIKTIG myskväll!! vi har köpt en massa filmer, köpt en MASSA godis (inkusive mina Fuzzys<3<3<3) XD och ska sitta uppe riktigt länge och bara inse fakta att vi nu är en familj ^^ hihi <33

aja, nu har jag skrivit nog..elr? XD
hörs imorrn alla sötisar <3<3<3


en bild på mina ben (?) från landet- då det var sååå fint väder och då jag var som brunast :C buhu <3<3

Kommentarer
Postat av: kajsa

vill också ha sådär bruna ben.. all min bränna har försvunnit.. usch

2009-07-13 @ 00:47:37
URL: http://kajsaholm.blogg.se/
Postat av: Jenny

men åh va du va sööööt! :D

2009-07-13 @ 00:49:51
URL: http://gucciime.blogg.se/
Postat av: Filippa

heeej, älskar din blogg!!!

du är jätte sööt!! :D

2009-07-13 @ 19:47:29
Postat av: jilin

(det är jag- Jilin) XD hihi<3



taaaack för kommentarerna allesammans!! <3<3

(har jag bruna ben....? XD haha) tack^^



<3<3<3<3<3

2009-07-13 @ 21:21:30
URL: http://jilin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Namn ♥:
Kom ihåg mig?

♥ din söta blogg ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0