yes....

yes... vad har man gjort idag då.... ?
ehm... först så kom farmor och farfar förbi ^^ fikade lite och fick lite pengar (......) hehe XD
ja sen vet jag inte rikigt... har pratat med en äldre kusin på tele <3333 Isabelle heter hon! hon är ca 27 år gammal, är gift, har tre barn, är "artist" (har iaf gjort tre skivor, finns på youtube, har konserer, finns på cdon.com, osv ) <3<3
ja så henne pratade jag med ;D hon ville att jag skulle träffa henne under gymnasiumet för hon ska tydligen också plugga lite mer och ville göra mig sällskap efter skolan (före ^^) <3<3
yes, det ska bli kul!!!<3<3

hittade en video på youtube ^^ inte den bästa låten aja men man kan ju iaf höra henne sjunga?! XD yay<33
super sööööööt röst!!!!! tänk bara att höra henne i verkligheten!!!? :O <3<3<3<3



sayonara och godnatt<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Namn ♥:
Kom ihåg mig?

♥ din söta blogg ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0