pirr ipirr

ååå, det pirrar i min mage!! XD vi ska ha Niornas-Bal imorrn och det är jätte pirrit! jag är jätte glad men endå lite nervös, över att den dagen inte kanske kommer att bli som man har tänkt sig, jag har längtat efter att den dagen ska komma sååå länge och nu är den verkligen här! då vill man inte att den ska gå fel!
men det kommer nog säker att gå bra....jag skriver mer om balen imorrn efter balen eller dagen efter så ni får se hur det blev ^^
imorrn ska vi först titta på film eftersom det är klassensdag men sen efter det så får vi gå  hem för att göra oss iordning till balen <3<3
idag har jag shoppat med lisafisa <3 jag tänkte tokshoppa i sista minuten innan balen och skattjakten (som är på fredag..). jag köpte nya balskor <333333 som var svarta och riktigt vackra, jag tror att dem kommer att passa bra! ;3 sen köpte jag också en Tingeling klänning (jag ska vara tingeling på skattjakten, klassens tema är serie/disney figurer ), det var egentligen bara ett grönt linne men jag klippte av banden hemma och gjorde sicksack längst ner, hihi *mallig* XD
och sen köpte jag också vingar och en trollstav som Tingeling har ^^ + att jag gjorde bomullstussar till skaorna hemma med, det blev också ganska bra >.< ja juste jag köpte även också (till Tingeling) lösögonfransar !! ;D dem var jätte fina!!! stora och svartlack <333 det kommer att bli COOLT !!

så här ska Tingeling se ut:
så här, har nu klänningen, skorna, vingarna, spöt och fransarna (som egentligen bara ska piffa upp det hela <33) hehe

ja som sagt så hörs vi imorrn, puss<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Namn ♥:
Kom ihåg mig?

♥ din söta blogg ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0