igår!

jag skriver lite om igår nu, jag han (tydligen) inte skriva något då... XD
men jag hade ett "test-nationellaprov" i no... vilket inte gick så värst bra tror jag >.< hehe. men jag får väll bara hoppas att jag inte fick IG eller något! X__x
men efter det så hade vi spanska (NOOOOOOOOO) !! men denna lektion var ganska okej, faktiskt x3
vi trodde att vi skulle få tillbaka våra prov (vilket jag INTE ville) men det fick vi inte ;D --- det kanske var därför lektionen var så bra XD HAHA...

efter skolan vid 8-9 tiden så sprang jag över till emmi med lisa för att se Greys Anatomy <33 det avsnittet var fett bra!! och vi hade som alltid trevligt <3333

jag ska snart dra till skolan, tror jag XD har lite sovmorgon <3333
men lyssna på denna låt först- är KÄR!! <333 (i låten asså...) <33



det är The Gazette, jag förtår ju ingen japanska och det låter ju lite "annurlunda" att höra japanska i en låt... men LÅTEN är sååååå bra ju!!!! <33333 melodin mm.   <33

skiver mer senare, puss <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Namn ♥:
Kom ihåg mig?

♥ din söta blogg ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0