Sorry....!!!<3

sorry mina läsare!! jag har verkligen inte skrivit på ett bra tag... jag har faktiskt ingen bra andledning heller- var väll bara lat gissar jag...men nu iallafall kommer det! XD

som dem flesta andra har jag Påsklov just nu <3 men det börjar dra sig till sitt slut... men under den här härliga veckan har jag iallafall sovit och vilat, jag har njutit av den älskade solen som  kom på måndagen, varit med lisa och emmi och ja.... har helt glömt bort skolan XD
men idag - senare på kvällen- ska jag möta upp en massa kompisar ocg dra till söder, vi ska på bio och se Fast and the Furios, jag såg tvåan (Fast and the furios tokyo drift) här om dagen och den var faktiskt bra, det var Shit många super snygga killar med i den!! ÖVERALLT!!? <33 och det var en shit bra låt med också: Teriyaki Boys.

                         
                              hörs senare / pussar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Namn ♥:
Kom ihåg mig?

♥ din söta blogg ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0