hemma ^^

konichiwa, nu är jag hemma igen! YAY! <3
ni vill väll säker höra hur jag hade det hos min kompis landställe men saningen är den att vi aldrig åkte dit.... mina föräldrar lurade oss!! XD hahahah! vi kom på det när vi hade kört i över tre timmar till ingenstans, så då sa dem att vi var lurade och att vi istället skulle bila igenom sverige :D vi åkte ner till göteborg och stannade i ett JÄTTE fiiint hotel, sen åkte vi till Skara sommarland <3 jag åkte inte så mycket (badkruka) men det var super skoj! många fina Killmagar XD hahah, det är sant !!!! XD
japp men så var det iaf ^^ snacka om att jag blev förvånad när dem sa "sanningen" till mig!!! O.o hihih ^^
sööta skoj<3<3 sen nu är jag hemma igen <3



Kommentarer
Postat av: eva

vad gulligt foto!!!

du är jätte SÖT ju!!!



besök gärna min blogg också <333

2009-07-18 @ 11:55:59
Postat av: jilin ^^

gud tackar !!!!!! :O



ja det är klart! vad heter du då?? ^^

<3<3

2009-07-18 @ 12:00:04
URL: http://jilin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Namn ♥:
Kom ihåg mig?

♥ din söta blogg ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0