I´m Back !! :3

ja jag hann ju aldrig skriva förut att jag skulle dra till landet igen..... ops!!! >.<  sorri <3<3
men nu har jag varit där iaf, och nu är jag tillbaka !! XD
 haft det jätte trevligt faaast vädret var inte så bra, tyvärr.....
men emmi kom ju på söndagen (tror jag att det var...) så då blev det skoj!!! ^^
vi gjorde inget speciellt... det finns ju typ inget att göra där så vi har typ bara spelat kort (jag vann >.< hihi) och badat, jag doppade mig aldrig men jag var i vattnet (fast med Våtdräkt såklart XD) haha!!

en ny sak som jag har testat nu den här vekan, som jag aldrig har gjort innan (som jag inte tror emmi heller har gjort) är att vi har vindsurfat, eller försökt att surfa !! O.o
ni skulle sett oss,, inte så speciellt bra kan man säga!? :3
men det var sötakul!! när man väll kom upp på den ^x^

jag skriver kanske lite mer sen, idag lite senare ska jag vara med lisa och emmi <3<3
så nu ska jag bara duscha (för det har man LÄNGTAT efter XD) hehe
men här kommer det några bilder :




<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Namn ♥:
Kom ihåg mig?

♥ din söta blogg ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0