Hemmaaa

nu är jag hemmaa igen ;)
men jag kom egentligen hem igår... men jag hade aldrig någon tid att skriva det :P det var så mycket igår som jag behövde göra plus att jag kom hem ganska sent... >.<
jag träffade lisa och Emmi igår !!! <3<3 det hade gått ett tag nu ^^ vi träffades ute vid en "damm" (om man kan kalla det för det...?) XD men ja, och vi hade det trevligt - <3<3<3<3
men idag ska jag trill frissan, vi ska kolla vilken frisyr som Marina och vi tärnor ska ha till bröllopet- som är ganska snart- ^^  så jag skriver mer senare om hur det gick och så :D

men annars på landet, har jag typ bara solat och badat- Ja, jag har doppat mig nu! XD fats det var egentligen inte med mening.... jag trillade i... :s XD hihi, det var inte så skoj..!!! men nu har jag gjort det iallafall^^hihi.
jag är helt röd, elr var det mer förut, nu har det lagt sig :) vilket är jätte skönt för det sved lite ;_______;
ska snart åka till landet igen men skriver också mer om det senare ;D hehe <3

pussar så länge<3<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Namn ♥:
Kom ihåg mig?

♥ din söta blogg ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0