ojdå... XD

ojdå... jag har inte skrivit något på ett tag nu... fast jag har varit hemma några dagar XD
men bättre sent än aldrig ^^
jag ska dra igen... imorrn >.< ojdå-igen XD
jag ska dra till mina kusiner, vi ska fira midsommar tillsammmas, så jag kommer inte att vara hemma och kunna skriva på ett tag :( men jag hoppas att alla ska ha en trevlig midsommar <3<3

idag har jag varit med emmi<3<3 vi cyklade enda till Medis ^^ och solade lite och hon lärde mig att cykla (med två... XD hihi) <3 ne, men jag har alltid haft det lite svårt med att skjussa någon >.< men nu tror jag att jag kan det ganska bra^^
sen igår var jag och shoppade ;D jag köpte en massa fina saker
och dagen innan det var jag också och shoppade ;DD yay!!


* Kitty örhängen, i äkta silver <3<3
* "saker" man kan sätta på kläder och väskor mm. ^^
* ett halsband med en knallRosa nyckel på ^^
* två mobilsmycken, jätte söta
   -ena har en rosa klubba på sig och den andra har en rosa glass med ett hjärta på ^^
* och sen en nyckelgrej man kan sätta på nycklar, min är en jätte söt panda med en text under: "I´m the Boss" XD <3
* och rosa stora örhöngen >.<
* och panda örhängen <33
* och ett par rosa rosette örhängen(man ser dem inte så bra.. :S)
* och sist ett armband med en stor silvrig rosette på (fris and Company ) <33

super fina, verkligen <3<3

men nu ska jag duscha och sedan packa lite XD
byebye everyone !! <3<3 miss you<3

Kommentarer
Postat av: becka

Var har du köpt allt!?!? :O

2009-07-09 @ 23:04:49
URL: http://letmeknow.blogg.se/
Postat av: Jilin

oj, ja du..... från lite olika ställen, men det flesta är från Six ^^

älskar den affären n___n <3<3 hihi

2009-07-09 @ 23:12:43
URL: http://jilin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Namn ♥:
Kom ihåg mig?

♥ din söta blogg ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0