Solen!! <3<3<3<3

idag har solen besökt oss!!! det har varit jätte fint väder hela dagen ^^ ÄLSKAR det!!!!
jag har utnjutjat det ganska bra, faktiskt! har varit ute heladagen och solat på en strand <33
super skönt!
men annars....- har ni märkt något nytt...?? XD jag har fixat bloggen!!! :O x3 elr det är faktiskt älskade emmi ( www.emmpas.blogg.se ) som har fixat det!!! <3<3 hon är såååååå duktig! puss på dig<3<3 det blev super bra, älskar det!!!  ;3

annars vad som händer senare idag....: vi ska få besök :S av en av pappas kompis kompis (hängde ni med..?) XD
dem ska planera en begravning.... pappa och pappas kompis kompis kände en kompis (Nu svär jag på att ni inte hängde med!!!! :O) XD men han är iallafall  död nu D`: han var en RIKTIGT bra kompis till min pappa, pappa var hans enda kompis här i sverige.... (vilket är riktigt sjukt dåligt!!) men han var också en pappa till en av mina barndomskompisar, hon och jag lekte jätte mycket när vi var små, älskade henne och gör fortfarande! men hon har nu varken en pappa eller en mamma :x *gråter..* hon är lika gamal som jag är och bor helt själv nu! och sättet som pappan/kompisen dog på är inte heller särskilt trevligt.... :c
aja, vill inte prata mer om det nu.... blir bara mer ledsen!! :C
skriver mer senare om hur allt gick ^^

(bilden står för den härligt soliga dagen var på stranden och hjärtat är till "kompisen" som nu är död..! <3<3
R.I.P <3

pussar<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Namn ♥:
Kom ihåg mig?

♥ din söta blogg ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0