Ååååhh...!!! >:C

åååhh... idag hade vi vårat årliga skollopp- Sjöängsloppet. ååååå... det gick inte så bra, jag blir bara argare och argare, jag var ganska nöjd när jag kom in i målet men inte nu längre.... jag kanske glömmer hur mycket jag faktiskt kämpade...!? :S för jag vet att jag bara gjorde mitt bästa och jag borde inte vara arg men lite missnöjd kan man väll vara..? >-<

själv har denna dag också varit lite hoppig- som igår.... fast bara med humöret, jag har varit lite "ledsen" (i mina tankar XD) men det fick mig att kämpa mer på loppet! vilket var bra X>

  
mina "spex" foton <33 jag har börjat gilla - älska- den här stilen (Harajuku-stilen)!! <33 den är jätte fin!!
tror att jag ska börja klä mig lite så framöver- kanske fullt såhär som på bilderna men idén <3333 XD

ska vila lite nu, helt slut!? XD pussar <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Namn ♥:
Kom ihåg mig?

♥ din söta blogg ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0