den Riktiga Söndagen?

så idag var det den riktiga Söndagen !!? inte trevligt för det är nu på riktigt den sista dagen på helgen...
men jag hade en trevlig helg och en trevlig söndag.!
jag vaknade ungefär vid elva (tog den sista sovmorgonen) och gick sedan ner till min pappa för han och våran nya styv-mamma ska gifta sig och dem hade tydligt köpt lite klänningar till oss- vi ska nämligen vara Tärnor X__x
så jag testade alla och det var vissa som var riktigt snygga! och sen så visd ade jag pappa och marina (min styv-mamma) min nya Balklänning ! :D och dem tyckte att den var jätte snygg <33

senare så mötte jag upp några kompisar vid en park (lisa, emmi, johanna, antonia, zahira och linneá), vi hade picknick och flummade en del... XD men vi hade det jätte kul och alla hade med sig en massa gott att äta och dricka <33



imorrn ska jag ha sovmorgon enda till 10.10 !!!???! FETT NICE <333
så jag kan endå sova ut en del... :3
ska ducsha nu så
pussar <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Namn ♥:
Kom ihåg mig?

♥ din söta blogg ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0