ganska Nice... >.<

idag hade vi det svåraste Nationella Provet i matte (slulle det vara iallafall, vilket jag tyckte...) och det gick väll sådär... jag vill hellst inte få tillbaka det men jag måste ju se hur det gick för mig... XD
men det som är ganska Nice är det att igår hade vi sovmorgon ju, enda till halv elva typ... tror jag :P och imorrn ska jag vara ledig från skolan ..!? fett nice, vi ska ha något som kallas "operation Dagsverket" och det går ut på att man ska samla in pengar (antingen hemmajobb, eller gå med "burk eller kanske jobba på något annat sätt) och då ska jag jobba hemma och jag får 200 kr för det, och jag kan då SOVA UT lite !!<33 det är ganska Nice <3



pussar<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Namn ♥:
Kom ihåg mig?

♥ din söta blogg ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0