hmm... ;___;

hmm... vad har jag gjort idag då....? ingen anning, jag har kollat lite cyklar idag, men hittade inga! sen har jag köpt en kaktus...? >.< O__o hihi! <3

jag har hittat några GRYMMA artister (Jrock-Jpop) <333 man måste gilla japansk musik för att den här ska kunna vara bra!! och man måste nog lyssna några gånger oxå... ;____; XD
här kommer första- THE GAZETTE



och några andra låtar med men jag tar bara denna, den är bra!! ^^



och den andra bra artisten: MIYAVI


denna är ritigt bra!! och han är lite småsnygg nu och då... (mest när han ler!!!<333) XD
här kommer en till XD

här i den här videon är han sååå snygg- kolla bara i början!!!! (han kan kanske skippa frissan men annars är han Döläcker XD ) <33


Och kolla vad BRA HAN ÄR PÅ ATT SPELA GITARR!!!!!!!!! O____O HELT JÄVLA OTROLIGT!! fast djudet är lite efter... men man hör endå och det är GRYMT!!?! <333



nu orkar jag inte lägga ut mer bra videosar, jag får visa några mer bra artister senare kanske ;3
ha det gött, pussar<333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Namn ♥:
Kom ihåg mig?

♥ din söta blogg ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0