Jasså..? O__o

hallo allesamans! <3 ^^
dagen idag har varit väldigt hoppig.... det började men en liten försovning men kom bara några minuter försenade...? TUR!? XD
men det bar på det var att vi hade HK och bakade! <33 vi bakade en massa kakor och en massa tortor<333 Mums >.<
sen hade vi musik och skulle egentligen redovisa men vi i våran grupp kunde inte... av en massa skäl XD men vi slapp <333 GOOOD XD
och sen efter det så hade jag spanska provet som jag pluggade till "hela" dagen igår (kanske bara en timma....) XD, men det får vi hoppas gick bra!! det kändes ganska bra tills min lärare tittade på papperet och gjorde en massa dåliga miner.. :´C
och så här har min dag hoppat- upp och ner....
mitt humör och mina "känslor-inre tankar" också.... :S
har ganska dåliga just nu... men det är inget att skriva om!

Efter skolan så var jag hemma hos emmi och jag visade henne mina favorit Youtube klipp- Nigahagra!!!!! <3333333 YAY! <33
jag visar lite här nedan--->


den här är ganska rolig, man måste se den många gånger för att det ska bli riktigt kul >.<


och denna, det är en av de första (tror jag XD), men den är riktigt rolig den med! XD


och denna! älskar låten, dom har skrivit om låten HELT själva!? helt otroligt bra- tycker ja XD hehe <3

ja, det får räcka XD
ha en bra dag så ska jag lova att försöka :3 puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Namn ♥:
Kom ihåg mig?

♥ din söta blogg ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0