Jobbigt!! U__U

idag har jag pluggat "hela" dagen...! jätte jobbigt!! U,__U
jag ska ha ett spanska prov imorrn och jag har knappt ett G i spanska som det är... det kommer att bli ett jätte stor prov! och jag fattar inget!! >x< jag har pluggat in några glosor iallafall XD om det nu räcker... hihi

men annars idag har jag varot i skolan igen :3 jag behövde ju komma imorrn så vad gjorde det då att jag kom idag... XD men det var ganska jobbigt, jag hostade ganska ofta och det bara rann ur min tjinkiga näsa !! XD men jag hade ingen feber iallafall- det var en förbättring :Z
sen kom jag hem och där börjar vi igen- JOBBIGT mycket pluggande....!? >.<

tycker att den här bilden bara är såå gullig!! ^^
pussar<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Namn ♥:
Kom ihåg mig?

♥ din söta blogg ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0