YES!<3

yes, idag klippte jag mig, det gick inte igår... allt hade ju såklart stängt... XD att jag inte hade tänkt lite smartare igår...XD hehe
men som sagt så klippte jag mig idag istället!! Yes, det blev jätte snyggt! men det blev inte precis som jag hade tänkt mig (visat på bilderna) men det blev super snyggt iallafall- på ett annat sätt<3
efter klippningen så åkte jag och reneé ut till slussen och shoppade lite, och sedan vidare till T-centalen :3 jag köpte 7 st smycken och en tjol och  lite hårspray och sminkborttagnings medel :)
jag tittade lite på en äffär som jaag hade längtat till men dem hade inte lika mycket som jag trodde.... :( det var affären Cheapo <333 älskar den annars men inte idag XD hehe

ska visa en bild senare, lovar >.<
puss<33




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Namn ♥:
Kom ihåg mig?

♥ din söta blogg ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0