Varför?!

idag hade vi det andra NationellaProvet i svenska - uppsatsdelen. men den här delen gick mycket bättre än det första nationellaprovet vi hade - läsförståelsen, det kändes ganska bra, faktiskt , men man vet ju aldrig...XD

och Varför?, varför ska alltid mina husdjur bli sjuka...? tragiskt och typiskt nog dog min lilla älskade guldfisk idag..?! varför, vet jag inte, otur, som vanligt då!! jag hann ju inte enns döpa den! men jag tror att jag döper den till Sushi nu och sen får min andra fisk heta Gucci eller Channel....kanske. men fisken är begravd (i toaletten) och är säkert lycklig nu XD
man kan ju inte ha allt, men jag blev ju så ovanligt glad när jag fick den för det är ju det enda husdjuret jag kan ha!!? men men, detta är livet - för alla!



P O K:ar <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Namn ♥:
Kom ihåg mig?

♥ din söta blogg ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0