Aj!

hello! idag är det torsdag, den näst sista vardagen i veckan.
av någon anledning så hade vi ingen gympa idag så vi fick världens längsta sovmorgon..!<3 till halv elva!?! det var gudomligt! som första lektion hade vi engelska, vi hade läxförhör och det hoppas jag gick bra... efter det hade vi spanska, det ämnet som jag också suger på... men det gick bra :)
hm...jag hade lite ont i mitt finger idag, för igår brände jag mig på no´n på en limmpistol, jag satt bredvid beckis och då blir jag var som vanligt heltflummig, ja så på något sett lyckades jag få en fet, supervarm limmklump på mitt finger... och det gjorde bara såååå ont, AJ!
men nu gör det inte så ont men jag har världens största blåsa...:S beckis brände sig också några gånger men hon fick inga blåsor..? varför jag...XD
men jag hoppas ni hade en bra dag och inte var lika klumpiga som jag och beckis var...

kramar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Namn ♥:
Kom ihåg mig?

♥ din söta blogg ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0