AstmaAnfall..!?

jag har varit jätte trött hela dagen idag, haft ont i magen och bara släpat fötterna.. så jag var lite orolig om jag skulle orka hela gympalektionen vilket jag gjorde tills min kropp kolapsade, jag fick ett AsmaAnfall efter någon timma, jag kände det inte först men det var när en kompis frågade hur jag mådde som jag fick panik... men jag tror att dem i min klass tog det på större alvar än vad jag gjorde, jag har ju fått asma innan så jag visste hur jag skulle hantera detta men ändå blev det en stor folkmassa som bara gjorde en mer förvirrad. men nu mår jag toppen, jag har vilat och tagit mina mediciner. :D
när jag kom hem så ringde pappa och ville att vi skulle hämta mitt legg så när han också kom hem så åkte vi direkt till banken och på vägen dit berättade jag vad som hade hänt i skolan, så av någon anledning fick jag då en present av pappa... EN LITEN GULDFISK !!!?!<33 den var bara såå söt, jag blev jätte glad för det är ju typ det ända husdjuret jag kan ha.. så det passade ju perfect! den är ca 1.5 cm lång, är jätte fet och är helt guldig.

 så här ser min lilla bebis ut<3 juste jag har ju inte sagt vad den heter ennu, men det kan jag inte heller säga för att jag vet ennu inte XD, jag måste tänka lite...hehe

kramis<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Namn ♥:
Kom ihåg mig?

♥ din söta blogg ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0