blondin igen!

idag har jag varit med min barndomskompis Lisa.
vi var först inne i stan och shoppade lite, sen köpte vi en ny hårfärg till mig, BLOND :D. sen åkte vi hem till mig och färgade det, och nu sitter jag här vid datan och känner mig lika ''dum som en Blondin'' igen, haha.. skoja bara, blondiner är inte korkade, inte jag heller (tror jsg...XD.) men det blev iallafall jätte bra! Lisa är ju expert på att färga mitt hår (det är nästan alltid hon som färgar det), hihi!
 

                    
denna bild är för typ över ett år sedan, kanske två... men det är iallafall inte den färgen jag har på håret nu..! :P

   ska titta på WANTED ikväll, det har jag sett tidigare men den är ju så bra! älskar allt action och handlingen och ALLT ..! ni som inte har sett den måste göra det, den Äger!<3

kram<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Namn ♥:
Kom ihåg mig?

♥ din söta blogg ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0