...idag....

ja, vad hände idag då... under so/sv sååkte vi till ett muséum som typ hette Etnografiska museét, som typ är ett museum och änmet Trafficking. vi var där för att lära oss om trafficking och för att anteckna till ett prov om ämnet trafficking... det var inte direkt roligt men jag måste enkänna att jag har lärt mig något :)
efter skolan var jag med Emmi, vi spelade kort och var vid datan.
jag har även tittat på dessa filmer:

 denna film är väldigt bra och killskådisen Oliver James är bara såå snygg!! <3

 jag har tittat lite på Grey´s anatomy, vilket är jätte bra!

kram<3

Kommentarer
Postat av: angelina

Gud vad jag älskar din blogg, den är så bra! liknar Kenzas lite grann men det är det som är det bästa!!



jag har en fråga: den är Oliver James var shit snygg, vet du hur gammal han är..?

2009-01-14 @ 19:21:17

Kommentera inlägget här:

♥ Namn ♥:
Kom ihåg mig?

♥ din söta blogg ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0