JILIN.

hej och Välkomna till min blogg!

jag heter Louise men mitt bloggnamn är Jilin (vilket kan tyckas underligt, eftersom det inte alls har något gemensamt med mitt namn) men jag har två enkla andledningar:
Ett, Jilin kommer från efternamnet Jolie, som är Angelina Jolies efternamn. Angelina är min Största idol, Hon är en helt otrolig skådis, en helt otrolig mamma och en fantastisk människa!
men förnamnet har också en liten betydelse, min stora förebild heter också Angelina (min äldre kusin), hon är också helt otrolig på jätte många sett och jag gärna bli som henne..!
och Två, Jilin ska också förställa namnet Jolin som är namnet på en Kinesisk pop-artist. Egentligen är det inte själva artisten som jag gillar utan det är hela KINA. Ni förstår, jag är en liten, svensk flicka som ÄLSKAR hela och allt med landet Kina!

sammanfattning:
Jilin står för allt som jag älskar och den jag är! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Namn ♥:
Kom ihåg mig?

♥ din söta blogg ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0