Lite om mig!

det kanske är bäst att jag börjar berättar lite om själv.. som ni vet heter jag louise och är 15 år gammal. jag är ganska kort och naturligt blond, men jag färgade håret mörkbrunt förra året så min färg på håret nu är typ mörkblond... jag bor i stockholm, har gjort det nu i hela mitt liv.
på fritiden brukar jag vara med mina kompisar (för det mesta lisa och emelie). jag brukar också ofta rita och teckna, det är shit kul! men tyvärr går jag inte på någon sport... jag har gått på en massa olika dansgrupper (ballet,street,hiphop) och jag gick på gymnastik i ca 5 år, tror jag.
mina föräldrar är skilda...jag har 2½ syskon, en syster (Reneé, 13 år) och en bror (Maxime, 11 år), och en halv syrra som heter Filippa som är 8 år gammal. jag har en väldigt stor släckt, jag har över 25 kusiner. släckten på min pappas sida är halv franska, så min pappa är kvarts fransk och då är jag typ...7,5 % fransk. det är därför min syster, bror och jag har franska namn.
mitt namn betyder 'berömd kämpe', så mitt motto i livet är att KÄMPA! det tycker jag också är en av de viktigaste sakerna vi alla måste göra.
min idol är Angelina Jolie, jag lyssnar nästan på all musik men det jag gillar bäst är låtar med dunk i. jag älskar Soja och att shoppa XD.
                      

        

hm.. det kanske räcker... annars skriver jag mer senare. :)

kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Namn ♥:
Kom ihåg mig?

♥ din söta blogg ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0