Ville så gärna..!

hej på er!
idag ar jag varit på middag hos några släktingar... var inte så värst roligt men efter det skulle jag ut och träffa några kompisar (ca 9 st skulle vi bli) men jag kunde tyvärr inte komma för att vi skulle vara hemma hos en kille som har katter och jag är jätte allergisk mot alla pälsdjur, och för att göra det ennu värre så är just katter det värsta..! så det gick tyvärr inte för mig :´( TRÅKIGT, jag ville ju så gärna, det som skulle rädda min kväll... men jag får väll se någon film istället,,


 det här filmen är lite annurlunda,.. jätte bra och rolig men annurlunda... liksom XD

det här filmen är ju bara bäst, det måste man ha sett..! (haha det rimmade!) XD
en riktig klassiker! jag slutar aldrig att grina...

hm... någon av dessa filmer ska jag se.. kanske båda...jaja.
har tittat lite på youtube och hittade två S*** roliga killar med en skruvad humor, skrattade på mig! sök på "Ryan and sean" och klicka på lite videosar, alla är JÄTTE roliga!!
mina favoriter är "the ninja glare" och "how to be nerd". dem måste ni bara se!!


kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Namn ♥:
Kom ihåg mig?

♥ din söta blogg ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0