Lärnarna vs Eleverna

idag var det den årliga matchen mellan Lärarna och eleverna som hölls på "min" fotbollsplan, fotbollsplanen som ligger 6 m från mitt hus XD vilket är väldigt bra, jag har INTE långt att gå då ! >.<
men matchen gick däremot inte så bra, eleverna förlorade :S men det var ganska fint väder och det var nice att sitta och bara ta det lugnt ;)

här kommer det några bilder med:


ganska många var det som kollade endå...


här börjar matchen :)


här mitt i spelet ^^



och så här fint väder var det, ganska bra iallafall XD


ja, juste ja! sen hade vi ju också NiornasLunch idag!! det är också en årlig lunch för alla Niorna <3man fick ganska god mat och en efterrätt ^^ sen fick varje lärare/klassföreståndare hålla ett eller fler tal och sen lite prisutdelningar (9c ÄGDE, säger jag bara!!) och sist men inte mins så SJÖNG janne och britt för våran klass!!! <3<3<3<3<3 så himmla gulligt och det var jÄTTE många som brast ut för gråt.... det var jätte fint, och det var bara våra klassföreståndare som gjorde något kul!? (bra för oss men tråkigt för dem andra klasserna...)
älskar er Janne och Britt!
här kommer det några få foton på det med:







jag kan tyvärr inte visa några bilder från när Janne och britt sjöng- för jag filmade och jag vet inte hur jag kan visa den här.... jag har testat men det går bara inte ... :(
men dagen var bra!!

krammar<33

Kommentarer
Postat av: HUROSHiKi @ BDB

Oh, så där är det alltid på vår skola också, 6:orna möter Lärarna OwO så nästa år ska jag vara med.. mohahaha .. men jag är usel på fotboll TT__TT

2009-06-17 @ 08:51:12

Kommentera inlägget här:

♥ Namn ♥:
Kom ihåg mig?

♥ din söta blogg ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0