SKOLAVSLUTNINGEN !!

och då var skolan slut !! och grundskolan var nu slut för gott!!
när började tiden gå så snabbt?? jag är jätte ledsen att få lämna klassen men endå ganska glad att få lämna skolan... jag kommer att sakna klassen oerhört mycket, alla minnen, alla glada stunder och klassens sammanhållning! jag älskade klassen för den var så speciell, för mig iallafall XD
men som sagt ska det nog endå bli ganska skönt att få byta skolan endå.... man har ju varit på precis samma ställe nu i 10 ÅR !! helt otroligt att man har orkat- och orsaken till att man har orkat är pga klassen !! <3<3 kan man vara mer tacksam? ^^

skolavslutningen var ganska bra ^^ på sitt egna vis ;)
man sjöng ju som vanligt en massa och delade ut en massa priser, sen fick man sina betyg och sen gick man till sitt klassrum en sista gång och tog farväl... :(
jag trodde faktiskt inte att skulle gråta, jag ville- för att själv se om jag var ledsen och det var jag :|  jag brukar inte gråta för så mycket.... många tycker säkert att jag är jätte Hjärtlös för jag inte fälde en enda tåre när min morfar dog och har inte gjort det ennu heller.... och därför trodde jag inte att jag skulle fälla tårar nu heller... men det gjorde jag, vilket var ett bra tecken :)
det betyder att jag verkligen älskade klassen och att jag verkligen kommer att sakna den !!! <3<3<3

här kommer det några bilder :


denna ingång brukade vi alltid gå in i.....


här ska avslutningsgrejen holla till och snart starta ^^


här börjar klassen att samlas ;)

några tjejer <3

och några killar <3

och såklart en bild på min älskade lärare !!

och en sista gång i vårat hemklassrum :´(

och sen var det SOMMARLOV !!!! ??? O___o

krammar o pussar <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Namn ♥:
Kom ihåg mig?

♥ din söta blogg ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0